2012-04-11 / 20:57:17 / Imperfection is beauty

Hey! Numera har ett metallmonster bosatt sig i min mun {med andra ord så har jag fått tandställning}. I två år ska jag gå runt med blingblingade tänder & borsta i tio minuter varje dag. Gött!
Idag var dessutom en av plattorna på rymmen, så jag fick åka in till tandregleringen igen och visa den lille tandställningen vem som bestämmer. Nu hoppas jag att det är lugnt, att den sitter tryggt där den ska, och att värken snart ska försvinna så att jag kan äta som en normal människa. Vill man bli fin får man lida pin, inte sant?

Nu ska jag ta itu med den evighetslånga tandborstningen. Tagga tagga! Ha det bra & njut av era fina raka tänder. Pusspuss


Malva

Hoppas du får en bra dag! :) ♫

2012-04-12 @ 12:16:22
http://mkdn.blogg.se/

Kusin

Du kommer bli amazing!! :D

2012-04-21 @ 16:29:12
http://emeeli.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback