2012-04-13 / 21:45:44 / B&W Selfportrait

Fotade och filmade lite grann innan idag & här nedan är en liten del av resultatet. Det är dock en lång historia som innefattar både ösregn, läppstift och barfotaspringande. Det hela började med att jag skulle fota självporträtt i den här gamla hollywood-glamourösa andan, men misslyckades totalt med att locka mitt alldeles för korta hår. Luggen fick eget liv & ville inte alls samarbeta {vilket ni ser på bilden, hehe}.
Då fick jag istället idén att göra något med skräck/sorg/drama-tema. Bilden nedan blev en slags mix av dessa två idéer. En smula av den första glammiga idén är liksom ihopknutet med det sorgsna, ärliga, svarta.

Jag kan inte låta bli att tänka "mig själv om tio år" eller något sådant när jag ser den här bilden. Det är något vuxet över alltihop. I vilket fall som helst så väcker den en hel del känslor hos mig.




Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback