2012-04-03 / 11:12:58 / Blue eyed girl


Hallåå! Tänkte titta in & skriva en snabbis, och först av allt måste jag bara påpeka; gud vad underbart det är med lov!
Idag ska jag träffa en kompis, och lite senare ikväll tar jag en sväng till tandläkaren för att peta ut en dum liten tand som sitter fel. Sedan är allt klart för tandställning! Den ska sättas in om en vecka exakt, och jag är ganska nervös måste jag säga.

Nu har jag dessutom färdigställt en designbeställning till fina Emma! (Nej, jag tar inte emot beställningar, detta var ett litet undantag). Så här ser den ut, med möjligtvis några förändringar, beroende på hur hon vill ha det. Jag gillar den, den blev himla enkel och sådär. Ni kan väl ta en titt på hennes söta blogg; www.emmanikelinnea.blogg.se.



Ellinor

Jag älskar verkligen din design! Har sett den du gjorde åt Emma, och den är så himla fin! Jättetråkigt att du inte gör designer som man kan beställa, hade så gärna velat ha en!!



Sjuukt fin blogg!

Kram!



p.s Om du känner för att göra en design säg bara till - jag ställer upp ;)

2012-04-03 @ 19:41:07
http://ellisofia.blogg.se/

filippa

Kan du göra en design till mig?

2012-04-03 @ 20:48:12
http://filippaaas.blogg.se/

filippa

Okej, men hör av dig om du börjar göra det igen :) tack ändå <3



kram :)

2012-04-03 @ 21:26:45
http://filippaaas.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback