2011-11-26 / 18:29:05 / Iskallt

Tjo! Är tillbaka från skogen & Salsjön där jag tillbringat större delen av min dag. Gissa vad jag gjorde där? Tro det eller ej, men jag badade i sjön! 5 grader! Fem ynkliga små iskalla grader celsius. Att bada utomhus i november, dagen innan första advent till och med, det är det inte många som gjort! Känner mig överdrivet stolt, haha. Jag skrek som en galning, jag snubblade och trillade på bryggan, bikinin åkte nästan av och mina tår domnade bort - det var lite kaos just i det avgörande ögonblicket. Men det gick bra. Kändes som 'tusen nålar' ungefär, så det var skitskönt, verkligen...
Nu sitter jag här, torr och varm på fast mark. Mamma kommer snart tillbaka med lite hälsosam lördagsmat - kebab. Yummi! Laddar upp för en skön hemmakväll med bra en film. Hoppas ni får en lika mysig kväll som jag ska ha, puss 

några bilder från dagen. friluftsmänniskor vi äro allihopa, allihopa, tralalala


Jag har dessutom fått designen att fungera nu (headern syns)! Är superglad! Åtminstone fungerar allt som det ska på denna datorn. Fick ändra lite småsaker bara. Säg väldigt gärna till om det funkar/inte funkar för er! Det vore jättebra om ni gjorde det, så att jag vet om jag ska ändra någonting.


sannas rum

Sv; jättebra (:

2011-11-28 @ 15:15:53
http://sannasrum.se

wilma

mittersta bilden vart himla fin!

2011-12-13 @ 17:02:36
http://wilmastranne.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback