2011-11-28 / 15:40:35 / Storm

Hej! Förhoppningsvis har ingen Blekingebo missat stormen inatt. I morgontidningen läste jag att ett tak hade blåst av i Olofström. Ett tak, liksom..? Hur?! Det stod även att om det blåser över 32,7 m/s så är det orkan, och ute på Östersjön blåste det 35 m/s. Det var alltså orkan inatt. Fy... Jag trodde nästan att huset skulle blåsa iväg, så mycket som det tjöt och knakade. 9000 hushåll blev dessutom utan ström under kvällen. Stackarna.. Vi hade tur som klarade oss undan allt sådant. 
Nä, nu måste jag tyvärr ge mig iväg. Konfirmation och träning som gäller. Ha det braa!




Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback