2011-12-28 / 17:41:31 / Stuff

Hej alla glada! Min dag har spenderats i Karlskrona, varifrån jag fick med mig några få saker hem som jag tänkte visa.


Jag försökte även att hitta en liten axelväska också, men jag hittade ingen. Jag skulle behöva en liten, diskret sak att ha till vardags, eftersom mobilen knappt får plats i fickan längre sedan jag fick iphonen. När vi kommit hem tittade jag lite på nätet också och hittade den här. Vad tror ni om den? Personligen tycker jag att den är perfekt, men det är svårt att nätshoppa eftersom man inte vet hur produkten ser ut i verkligheten.

Jaja, ni får ha en fin kväll medans jag funderar vidare på väskan. Puss!



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback