2011-12-04 / 16:35:50 / Om mig

Saga Jessica Miketinac är mitt namn. Jag är född år 1997 och jag bor i en liten håla i södra Sverige. Jag fotograferar, skriver, drömmer, spelar fotboll, läser, dansar, tecknar, skrattar, gör fula grimaser, hänger med fina vänner, inspirerar, inspireras, filosoferar och är allmänt kreativ och fundersam och flummig och galen och glad och skrikig och rastlös och lättdistraherad och allt annat som gör mig till just mig. På många sätt är jag en helt vanlig ovanlig tonåring.

Jag vill helst av allt upptäcka världen. Jag vill resa. Jag vill inte fastna här, jag vill ut, jag vill uppfylla drömmar, jag vill få nya erfarenheter och uppleva allt som världen har att erbjuda mig.
Jag är inte säker på vad jag vill att min framtid ska innehålla för något, men jag vet att jag vill jobba med något kreativt. Fotograf- och författardrömmar är det som fyller mitt huvud för tillfället.

Och nej, jag är inte riktigt lika tuff i verkligheten som på bilden. Men nästan.



Conan

Du i ett nötskal :)Du är bara tummarna upp!

2011-12-05 @ 18:52:08

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback