2011-12-29 / 16:04:55 / Lyckå Cup

random bild - togs samtidigt som dessa

Hej mina fina! Jag har varit iväg hela dagen på Lyckå Cup (fotbollscup, om nån undrar). Snacka om att jag är trött nu! Ska strax lägga mig ner i sängen och dö, men eftersom jag är farligt datorberoende så var jag tvungen att sitta här en stund först, hihi.
Cupen gick väl helt okej, antar jag. Första matchen var mot ett polskt lag, och vi utklassade dem med 9-0, mohaha! Nästa match blev förlust, sedan en vinst. Sedan förlorade vi den avgörande matchen, sorgligt nog, så vi gick inte vidare till slutspel. Men jag är nöjd med dagens insats! 

Ni får ha det så bra vänner, så hörs vi imorgon. Kramis!


▲ Mohammedi's™

Hej hej, just nu är det en jätte stor tävling för bara ni tjejer.

Kolla in tävlingen på min blogg: http://mohammedis.se/2011/december/tavla-och-vinn-crazy-color-slingor.html#comment

Tro mig, du kommer att älska tävlingen. Skulle vara roligt om att du var med.

Ju fler är med, desto roligare!

Ha en bra dag, och kram, och hoppas du kommer att delta :)

2011-12-30 @ 22:17:05
http://mohammedis.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback