2013-09-05 / 20:20:00 / Bra dag och 2handfynd

Idag har jag:
Gjort salamimackor. Varit hos läkaren. Klätt mig glammigt i klänning och dansat till min favoritfilm Burlesque. Fotat analogt. Förberett en muntlig redovisning om det egyptiska imperiets undergång. Läst två olika böcker. Pluggat franska. Varit på apoteket. Tränat två(!) gånger. Skickat snapchats. Fått snapchats. Varit klädd i skjorta. Köpt en skjorta (med världens finaste snitt i kragen vilket ni kan se här nedan). Köpt ett mystiskt havsbottenblått linne. Köpt en bok. Betalat trettiofem kronor för alltihop på Kupan. Ätit vegetarisk quornwok med basmatiris. Mått bra. 
 
IMG_5804fix
Den är storlek large, så om man kavlar upp ärmarna och knyter den i midjan sitter den snyggt och prydligt, men inte för prydligt. En perfekt oversize-skjorta helt enkelt. (Jag skulle secondhandshoppa varje dag i resten av mitt liv, det är så roligt och fint och bäst.)
 
Förutom att prata om skjortköp och vegomat tänkte jag klargöra det här med den näst intill obefintliga blogguppdateringen. Lever jag? Svar ja. Jag lever väldigt mycket. Just därför kan jag inte uppdatera speciellt ofta. Livet kommer emellan och jag vill helst leva det. Jag har precis börjat gymnasiet och jag älskar det. Jag vill ta vara på det. Ok? Men vi hörs de gånger jag känner för att dela med mig av mitt liv via den här bloggen som för alltid kommer att vara min älskade lilla bebis. Det kan ske när ni minst anar det. Kanske varje dag, kanske en gång i veckan, kanske nästa år. Ingen vet. Inte ens jag. 


Emma

Vad heter du på Snapchat? o3o
Snögg tröja ♥

Svar: Åh tack! Min snapchat är @sagamiketinac :} feel free to send me stuff :D
Saga

2013-09-05 @ 21:55:49
http://emmalars.blogspot.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback