2013-05-27 / 07:58:00 / West of the Moon

Här är ett världsklasstips för alla er som, liksom jag, är lite svaga för märkligheter. Det där som ligger precis i utanför ramen av ens förstånd - magin och mystiken. Jag har sett videon fyra gånger och kan fortfarande inte riktigt greppa allt. 
 

 

Det här är precis en sådan knäpp kortfilm. Snälla vig elva minuter av ditt liv åt att se den här videon för den gav mig verkligen tvåhundra ton inspiration och den är helt enkelt vacker. Mycket märklig, men vacker.



Frida

Sv: Åh tack snälla, så glad jag blir!! :)

2013-05-27 @ 10:36:32
http://blogg.fotografia.se

Marie

Vilken häftig blogg du har! Så många härliga bilder att drömma sig bort en stund med.

Jag skulle vilja passa på att berätta om ett projekt som jag håller på med i skolan, en produkt som passar den kreativa som vill kicka igång inspirationen.
Jag har tillverkat en produkt i tio exemplar som nu ska säljas. Min produkt passar den som vill ha en rolig present att ge bort, gillar att skapa eller bara vill ha en kul grej. Läs gärna mer här: http://klotterboken.wordpress.com/

Tack för att du tog dig tid att läsa om mitt projekt! :)
Vänliga hälsningar
Marie

Svar: Tack så hemskt mycket!
Vilket bra projekt, verkligen! Gillar idén supermycket.
Saga

2013-05-28 @ 11:10:24
http://klotterboken.wordpress.com/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback