2013-05-22 / 15:25:57 / Collar

En bra låt: Vampire Weekend - Diane Young
Ett läsvärt blogginlägg: Patrick Stump (från bästa Fall Out Boy) har skrivit en dödsbra text om det hopplösa omotiverade internethatet. Läs!
En inspirerande video: Tre killar har rest omkring och gjort kortfilmsprojekt med olika teman. Det här är enligt mig deras bästa film - en minuts jumpcutting mellan världens vackraste platser.
 
Här är förresten tre aprilbilder på mig och min krage. Jag har utvecklat något slags krag-beroende på senaste tiden. Nästan löjligt. Men det är så snyggt!! 
Jag har fått ärva en gammal oanvänd skjorta av pappa som jag har omvandlat till en löskrage. Ska titta på loppisar och secondhandaffärer efter gamla skjortor och blusar som jag kan klippa till. Finaste accessoaren jag vet just nu.
 
 


frida

collars are so pretty! and thank you for sharing patrick stump's blogpost!

Svar: Indeed. No problem! :}
Saga

2013-05-23 @ 00:04:52
http://fridaxiang.blogg.no/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback