2013-05-31 / 22:18:31 / Alaska Young

Idag har jag: fikat under ett parasoll, tittat på fransk film, sprungit en runda, varit hos frisören, gråtit till en bok för första gången på evigheter och shoppat secondhand. 
 
Köpte en perfekt jeansjacka som ska dipdye-blekas, ett par knallblå åttiotalsbyxor som ska klippas till oversize-shorts och en rutig skjorta som jag inte kan bestämma mig om jag ska göra om till en löskrage eller behålla som den är. Hm.
 
Idag har jag lyssnat på: The Shins - Australia. Hemskt bra och hemskt mysig och lite knäpp.
 
Idag har jag ätit: mormors rabarberpaj / äpple / köttfärsspett med fetaost / potatisbullar / ostfralla / hemgjord müsli / quinoasallad / godispåse.
 
Idag har jag läst: Looking for Alaska ("Var är alaska" på svenska) av John Green. Lägg märke till ovanstående "grät till en bok för första gången på evigheter". Är mitt i den sorgligaste biten just nu och återkommer om denna fantastiska bok vid ett senare tillfälle. 
 
 
Idag är jag glad för: fredagskänslan, solen och värmen och sommaren, att varje dag kommer vi yttepyttelite närmare dagen då jag aldrig mer behöver gå till skolan som högstadieelev, mina nya secondhandfynd förstås, att jag har världens bästa musiksmak, att jag läser världens bästa böcker och skriver världens tråkigaste inlägg på min blogg och ni älskar mig ändå.


Ebba

sv; haha tacktack! :D

2013-06-01 @ 15:53:22
http://rasley.blogg.se

alma

åh va fint, din blogg är underbar.
sv: tusen tack!!

Svar: Men åh tack så mycket. :}
Saga

2013-06-01 @ 20:12:42
http://almawiola.blogspot.com


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback