2013-06-26 / 14:29:47 / Sommaren tvåtusentrettons första äventyr: avklarat

Nu är jag hemma igen efter en paradisvecka i Medelhavet och jag är så trött. Helt slut. Död, till och med. Nästan. Vi kom hem runt fyra inatt och knappt tre timmar senare fick jag ge mig iväg genom ett duggregnigt Sverige till tandläkaren. Satt i bussbruset och undrade om jag verkligen varit på Mallorca eller om den senaste veckan bara varit en illusion. Vardagskänslan är överväldigande när man kommer hem från något som börjat kännas mer hemma än här. 
 
Jag har många hundratals bilder att rensa, redigera och sortera innan de kan få ta plats här på bloggen, men innan den här veckan är slut ska ni ha fått ta del av resan i ett antal olika delar. Förutom fotografier har jag också filmat en del, vilket förhoppningsvis kommer klippas ihop till något spännande när jag får tid. Så länge får ni fem bilder som jag knäppte genom bilfönstret under de magiska gryningsminutrarna på väg till flygplatsen. 
 
 



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback