2013-07-23 / 18:15:27 / En gata jag gått på förut

Hej Sverige, hej bloggen, hej hemma. Idag har jag sovit i tolv timmar, varit på stranden och packat ur väskan som jag hade med mig på mitt livs resa, ni då?
 
För tre veckor sedan hade vi precis landat i Boston. I förrgår befann jag mig i Miami. Allt däremellan är så fruktansvärt overkligt, en illusion, ett veck i tiden. Jag vill helst bara få bo i den där illusionen för alltid och aldrig lämna vår svettiga van och mitt äckliga tält och mina underbara vänner. 
 
Ni kommer få ta del av allt fint varmt mysigt roligt fantastiskt läskigt spännande vackert mäktigt som jag har varit med om, men först tänkte jag att vi skulle ta en titt på mitt instagramkonto från de senaste tre veckorna. Tio små glimtar från resan, varsågoda:
 
Jag hade turen att få fira 4th of July (USA:s självständighetsdag) i Plymouth, staden där skeppet Mayflower landade och där
den första kolonin grundades på 1600-talet. "Americas Hometown" som det kallas.
 
Det byggdes fina strandmonument på Virginia Beach. 
 
Dinosaurier på National Museum of Natural History i Washington D.C. Gick runt därinne en hel förmiddag och förundrades
över saker. 
 
<3<3<3<3<3!
 
Justina var glad när vi åt på Johnny Rocket's i Myrtle Beach! Bästa hamburgerstället. Dansande servitörer, 50-talstema och
himmelska milkshakes. Ta mig tillbaka nu.
 
Universal Studios. Har inte mycket att säga förutom att det var en av de bästa dagarna i USA. Grymt. 
 
Regnigt strandhäng i Naples, Florida. Den stormiga östkusten, ni vet. 
 
Dessa människor alltså! Kärlek kärlek kärlek till er. 
 
Finaste Tea på Hard Rock Café i Key West efter en dag med snorkling. Åh, vad jag saknar denna tjejen. 
 
Hälsar på ett soligt Sverige uppifrån. (Hemma bra men borta bäst.)


Esmeralda

Åh så himla underbart! Får nästan ont i magen när jag tänker på hur mycket jag vill dit och uppleva allt! :') Ska bli himla kul att få ta del av allt sen! Vad heter du på Instagram förresten? :)

Svar: Ja, det är verkligen någonting man måste uppleva någon gång i livet! :} på instagram hittar du mig under @sagajessica. Puss & kram :}
Saga

2013-07-24 @ 09:37:08
http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Emma

Yaaay! Du är hemma igen! :D
Kan inte vänta på att få läsa om din resa!

Svar: Jajamen, det är jag! Haha, vad kul. Kan knappt vänta på att få skriva om det heller :}}}
Saga

2013-07-28 @ 14:28:46

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback