2013-07-01 / 09:15:00 / And fall in love with yourself, because someday you're gonna be the only one you've got.

Innan jag beger mig till andra sidan jorden imorgon {asgdklsdfijsnvasufcnd!!!} så tänkte jag passa på att berätta för er hur freaking bra Paramore's nya musikvideo är. Låten är en av mina favoriter från albumet och videon är skitsnyggt animerad, precis så som jag älskar det, och hela konceptet är bara fenomenalt. 
 
Det är Jordan Bruner som har gjort den, hon gör i övrigt helt briljanta saker som ni absolut bör kika på. 
 
 
 
När vi ändå snackar bra grejor och Paramore, lyssna på det här. Rysningar i hela kroppen. Hayley, du är en gåva från ovan. 



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback