2013-01-04 / 13:52:00 / When the dreamer dies, what happens to the dream?

Såhär ser jag ut idag. En vacker syn för den som är blind.
 
Just nu håller jag på att skriva lappar. Jag har ett trevligt litet projekt på gång som helt enkelt går ut på att skriva dikter på små lappar som man sedan gömmer på en allmän plats. Vi ska nog åka till ett köpcentrum idag och jag tänker lappifiera hela stället. Gömma små dikter i tröjärmar, i provrum, inuti skor, bakom hyllor och på väggar. Det är hur kul som helst. 
Varför? tänker ni nu.
Jag har ingen aning. Men någon ensam själ därute kanske blir glad av att hitta en liten dikt. Vem vet? Jag hade gärna hittat en söt lapp i min tröjärm. 


Esmeralda

Ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt riktigt synd om dom blinda som missar en sådan fin tjej som du!

Svar: Men åh, tacktacktack. Den här kommentaren gjorde min dag :)
JAG ÄR KNEPIG

2013-01-04 @ 14:49:04
http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Loreli

alla hjärtans tack!!

det där med att skriva små lappar och placera lite överallt är något jag sysslade med förr i tiden efter att jag hittat en själv i en mataffär. anonym kärleksspridelse.

Svar: Åh, jag skulle så gärna vilja hitta en själv. Verkar så fint och mystiskt.
JAG ÄR KNEPIG

2013-01-04 @ 15:45:18
http://loreli.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback