2013-01-03 / 19:20:00 / Interior #1

 
Samlar på massor av mysiga sovrumsbilder på min tumblr och det här är min första sammanställning av dem. Fluffiga lakan, bokhyllor, fotografier på väggarna, stora fönster, kuddar och lådor och ljus och gardiner och saker och kläder och åhå vad mysigt. Såhär vill jag bo.
 
Fler sådana här inlägg kommer framöver. Är också väldigt sugen på att göra en alldeles egen room tour så att ni kan få se hur det ser ut i mitt rum. Keep updated guys


johanna

vad händer för dig idag fredag? :)
(om du vill kan vi väl göra ett bloglovin byte, om vi inte tar bort varandra efter någon dag?)

vilken inspiration!

Svar: Idag händer inte alls mycket för mig, en chill dag helt enkelt! Gör tyvärr inte bloglovin-byten, vill du följa mig är det fritt fram så att säga, men jag vill helst inte ha en massa fejkade followers som ändå inte läser.
Ja visst är det fint :') kram
JAG ÄR KNEPIG

2013-01-04 @ 12:15:16
http://www.johies.blogg.se

Malin Aurora

Åh så fint!

Svar: Visst är det. Blir himla inspirerad av sånt här :)
JAG ÄR KNEPIG

2013-01-04 @ 19:55:10
http://vildblommor.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback