2013-02-02 / 12:16:00 / Brusiga detaljer

Hej hörrni. Jag hade tänkt att jag skulle göra ett inlägg där jag visar er mitt rum, men det har inte blivit av än. Idag får ni fyra detaljbilder istället. 
 
På golvet har jag en röd fluffig matta som oftast är täckt av diverse böcker, läxor, kläder och grejor. Skor också, tydligen. 
 
Den här hänger på väggen vid fönstret och påminner mig om allt fint som finns där utanför.
 
Mormors lilla analoga. Framför den står en gammal Olympus och i bakgrunden ser ni typ tiotusen doftljus som luktar äppel och lavendel.
 
En samling kaktusar.


Denana

Jättefint!

Svar: Tacktacktack!
Saga

2013-02-03 @ 22:31:49
http://denana.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback