2013-08-19 / 17:08:57 / Dag ett på resten av mitt liv

Idag har jag börjat gymnasiet! [plats för eventuellt glädjeskrik här]
 
Nu mår jag ungefär såhär:
 
Älskar min klass, älskar min skola och älskar framförallt att allt är så nytt och spännande och ovanligt. Har fått fler nya intryck och nya vänner idag än vad jag fått under hela min barndom känns det som. Det må låta klyschigt men det är som ett helt nytt liv, ett nytt jag, och det känns fantastiskt. Är så glad att jag valde en linje långt hemifrån och jag ser oerhört mycket framemot de kommande tre åren. 


Ida

Hey pro! Kan inte du tipsa om bra och enkla redigeringsprogram/-sidor? Tar också gärna en tutorial på tumblr-/bloggdesign, om det skulle vara av intresse? Puss

Svar: Well, of course! Nästa gång vi ses? puss
Saga

2013-08-20 @ 18:07:13
Emma

Det där låter som när jag började gymnasiet också :') Hoppas din lycka håller i sig alla tre år dock och inte dör ut efter ett halvår som det gjorde för mig xD

2013-08-25 @ 00:24:46
http://emmalars.blogspot.se/

Kusin

Så fiin :D!

Svar: Du är fin!!!
Saga

2013-09-24 @ 23:54:49
http://emeeli.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback