2013-08-14 / 21:48:00 / Början på slutet

 
Ätit på ett äckligt hamburgerställe, promenerat i regnet, legat skavfötters i en soffa och pratat till klockan fyra. Gått vilse två gånger på vägen hem, kollat på teater, ätit massor av surt godis. Det var ungefär mitt senaste dygn. Imorgon ska jag träffa en fin favoritvän och på söndag ska jag paddla havskajak med mamma. Jag är så pepp på allt och åh, jag vill bara ta vara på de här sista sommardagarna innan jag börjar gymnasiet nästa vecka. En sista solstråle, en sista picknick, en sista vaken natt innan man får den där grå vardagskänslan i kroppen. Den här sommaren har varit, och är, helt underbar. 


˟ Photospiration

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D

2013-08-15 @ 21:03:04
http://photospiration.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback