2013-08-13 / 14:59:00 / 4th of July 2013

Jag hade turen att få vara med om det fantastiska 4th of July-firandet när jag var i USA! Fjärde juli är alltså den amerikanska självständighetsdagen. Det var hur roligt som helst och det var en av de bästa kvällarna i mitt liv. Vi råkade befinna oss i Plymouth, amerikas "moderstad", där Mayflower och de första nybyggarna steg iland. Firandet där var enormt och vi hakade såklart på. Kelly hängde upp flaggor och dekorationer i vanen. 
 
Vi lagade och åt en traditionellt amerikansk middag på campingen. 
 
Väl framme vid hamnen i Plymouth köpte vi flaggor och accessoarer.
 
Jag och min fina grupp gick all-in på det amerikanska temat!
 
Vi tog cirka tusen bilder på varandra viftandes med flaggor i solnedgången. 
 
Det var så. himla. vackert.
 
Saara, Linda och Kelly var glada som vanligt. 
 
Hjalmar köpte ett lasersvärd. Why not?
 
Kvällen avslutades med en lång fyrverkerishow, kanoner och musik. En helt fantastisk kväll!



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback