2012-10-23 / 10:15:25 / En grå tisdagsmorgon

Grått och en aning blåsigt. Det gula börjar skifta mer åt brunt. Den typiska perioden på året då man börjar längta sönder efter jul och snö.
Jag har tänkt lite på detta. Julen, alltså, och julklapparna. Jag har alltid haft långa önskelistor. Det här året har jag bara en enda punkt på min lista och på den punkten står det pengar. Vad betyder det? Att man håller på att bli vuxen? Det är ju helt förbannat tråkigt att önska sig pengar. Allt handlar om pengar. Man ska ju önska sig hundvalpar, Barbies eller åtminstone en rymdraket eller så.
 
Egentligen önskar jag mig massor av saker som tomten inte kan ge mig. Jag önskar att jag bor närmare Stockholm så att jag kan gå på det gymnasium jag vill, till exempel. Funderar kring detta varje vaken minut & jag vet inte alls vad jag ska göra. Jag kan inte bestämma mig.
 
Nej, nu måste jag cykla till skolan. Har haft en lång och mycket fin sovmorgon idag, men nu är det dags igen. Vi hörs senare.


Miriam - FOTO

Älskar din blogg! Så mysig, och roliga inlägg! ^^

Svar: Åh, vad snäll du är, blir så himla glad av dina fina kommentarer. TACK!
JAG ÄR KNEPIG

2012-10-26 @ 21:26:33
http://photosbymiriam.blogg.se

ALMAS

så himla fint skrivet och underbara bilder!

Svar: Åh, tack snälla du :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-11-01 @ 18:21:48
http://almawiola.blogspot.com


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback