2012-11-10 / 20:07:00 / Tillbaka till verkligheten

Hej igen mina kära vänner!
Jag är tillbaka. Jag har varit på Teneriffa i en hel sjukligt ljuvlig/underbar/fantastisk vecka. Kom hem i tisdags, och har helt enkelt varken orkat eller hunnit skriva någonting här sedan dess. Terribly sorry. {fast egentligen inte. jag förtjänar paus ibland. ja. ja det gör jag.}
Jag har cirka sexhundra bilder med mig hem på minneskortet från denna lilla resa, men tyvärr så är vår dator tillräckligt seg för att det ska bli en massa problem när jag ska lägga över dem. Jag har alltså inte gjort det. Och jag kan inte göra det. Inte än, åtminstone, men när jag lyckas klura ut varför den här lilla apparaten alltid ska motarbeta mitt fotograferande på något vänster, då ska ni minnsann få se hur vackert vi hade det.
 
Och nu då? November.
Helt plötsligt.
Tionde freaking november. Vad hände?!
 
 
Jag har absolut inga bilder just nu, så två fina från tumblr får duga.
Vi hörs snart om jag inte drunknar i läxor eller blir påkörd av en buss eller så. Peace



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback