2012-11-25 / 08:10:00 / Teneriffa part two

Allt började med en croissant och en fototidning som jag roade mig med på flyget. Det var dödligt tidigt på morgonen och vi hade sovit max tre timmar den natten. Mys.
Vi körde genom hela ön i vår lilla, långsamma hyrbil.
Vår svarta sandstrand. I inlägget under har ni lite fler bilder på hur det såg ut.
Det var klädkod (långärmad skjorta och långbyxor) för alla män i restaurangen. Pappa hade bara t-shirts med sig, så det slutade med att han fick låna min oversize-skjorta från Gina Tricot. Trodde jag skulle dö av skratt.
Såhär såg jag ut.
Solnedgång.


mary

wow :D

2012-11-25 @ 23:31:44
http://maryphoto.blogg.se

Julia

sv; Åh tack! Detsamma! Väldigt fina bilder :)

Svar: Tack snälla!
JAG ÄR KNEPIG

2012-11-26 @ 20:23:00
http://juliasmagazine.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback