2012-05-25 / 21:21:06 / Ett utdrag ur mina tankar

Jag bara älskar solen och den skiner som en citron och världen är upp och ner och ut och in och hit och dit och jag vet inte varför och jag gråter och jag skrattar så att jag gråter och jag läser böcker och lyssnar på fina låtar och går och springer och sitter och sover och pluggar lite här och pluggar lite där och jag vill skriva och jag vill dansa dansa dansa tills världen exploderar och sedan dansa lite till och jag saknar och jag längtar och jag vet inte vad jag ska ta mig till och jag är så ledsenledsenledsen och jag ler ändå och jag undrar om jorden är en liten myra i universum och jag sjunger så högt jag kan och jag gillar att kramas och jag vill kramas varje dag tills jorden flyger iväg och alla mina vänner är underbara och min mamma och min pappa och min fina fina syster och alla andra fina fina människor och livet och livet och livet och kärleken och natten och dagen och morgonljuset som lyser in genom mitt fönster och jag vill bara glömma och jag vill minnas alltihop och bilder fladdrar förbi och allt är så avlägset och samtidigt så verkligt och nära och här och nu och jag vill dansa dansa dansa.



Conan

Älskar dig...underbara du...<3

2012-05-26 @ 09:32:41

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback