2012-05-02 / 15:58:38 / Wild Wonderland of Photos and Art

Hej hörrni! Då är var dags för ett litet... avslöjande? Kan man kalla det så?

Hur som helst, rakt på sak; jag har numera två bloggar.
Från början var det meningen att sagajessica skulle vara en fotoblogg. Men jag känner att foto- och kreativitetsinläggen hamnar lite i skuggan av allt personligt/vardagsbabbel som hamnar här. Det känns så fel att blanda dessa två i en och samma blogg, så nu har jag gjort något åt saken! Jag kommer testa att blogga på två olika bloggar & se hur det fungerar. Det här är bara ett litet test, men jag tror det kommer bli hur bra som helst. Hoppas i alla fall det.

Är ni intresserade av min vardag, kanske lite mer oseriösa bilder o.s.v, stanna här. Det här kommer att bli min vardagsblogg, mest för vänner&familj, ja - ni fattar.

Ni som däremot är intresserade av mina bilder; ni är välkomna in till wildwonderland.blogg.se. En blogg som bara har plats för fotografier & inget annat. Helt och hållet på engelska, förstås. En lite annorlunda blogg, precis så som jag gillar det. :)


Titta gärna in & säg vad ni tycker!

Om du gillar mina bilder får du hemskt gärna klicka här och tipsa om wildwonderland.blogg.se. Det skulle verkligen vara himla himla himla fint & det skulle ge bloggen en grymt bra start. Det är väl lite av en 'dröm' för alla blogg.se-användare att hamna på framsidan, inte sant? Så om du tycker om mina foton, släng in ett snabbt tips! ♥



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback