2012-05-17 / 14:57:53 / Torsdag, ingen skola, bara fotboll

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj. Jjjjjjj. Jjj.
Sitter med magen full av Frasses-hamburgare och pommes med cheddarkrydda, har ont i benen och trött är jag också. Spelade borta mot Torsås i förmiddags, på något mysigt kobajsluktande lantställe, och kom hem därifrån med vinst {3-1 om jag inte minns fel}. Kanon. Och imorgon blir det ännu en match för mig, klockan 7 på Brunnsvallen, med damerna.
Känns som att både mitt liv och bloggen kretsar kring fotboll just nu, men så är det! Säsongen har just börjat och jag är taggad.

Ja, jag har väl inte särskilt mycket mer att säga just nu, förutom att min turkosa halsduk är superdupermysig, och att jag måste packa reklam men orkar inte, att ikväll ska jag titta på Dear John och äta glass i stora lass. Japp, that's it for today, ttyl.




Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback