2012-05-09 / 16:45:19 / Dans, objektiv, självporträtt och sånt där

Hejsan hoppsan allesammans! Har just fikat lite med mormor och morfar, redigerat lite av gårdagens bilder och ska om en stund sticka till Kulturcentrum för att uppträda med dansen. Var ett tag sedan nu, så det ska bli kul {trots att det är den minsta, obekvämaste scen jag någonsin skådat. blöö!}

Längtar som en jagvetintevad tills jag får mitt nya objektiv! Weoaaah! Ett fast 50mm-objektiv, bland annat bra för att fota porträtt, som jag gärna vill fota mer. Har lite fotoplaner tillsammans med min fina kusin, men finns det någon annan därute som har lust att stå modell? Slå mig en pling, eller något.
Jag ska få objektivet i konfirmationspresent, den 27 maj. Då j*vlar ska det fotas!

Anyways, som avslutning på detta kommer ett random självporträtt som jag tog i soffan när syster bytte kanal till DisneyChannel och jag inte orkade resa mig upp {filtar är mysiga}. Blev ganska fint, tycker jag själv, trots att jag ser en aning vettskrämd ut.


elin adolfsson

Du är så himla vacker utan spackel.

Du är min fina vän och kommer alltid att vara.

puss/din twilling <3

2012-05-21 @ 21:12:41
http://www.nikonbrudar.devote.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback