2012-12-31 / 15:08:00 / Minnen i en glasburk

 
Det här är min tvåtusentrettonburk.
 
En helt vanlig glasburk som jag pyntat så vackert med lite nagellack (för att, ja, det var det som fanns närmast till hands på mitt skrivbord). Lite dagisnivå på det hela, men ni måste erkänna att den har en viss charm, ändå.
Den här burken ska jag fylla med bra saker som händer under året i form av små ihopvikta lappar. Nästa år, 2014, ska jag öppna den och minnas allt bra som hände under året. En liten burk fylld med fina minnen. Så himla bra idé som jag snodde från tumblr. Nu är jag riktigt pepp på 2013.
 
Gott nytt år finaste ni!
 



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback