2012-12-25 / 18:18:38 / Gifts

Hej på er. Jag hade en jättefin julafton igår - bra människor, god mat, Kalle Anka, tomte - så som det ska vara. Alltid lika fint att umgås med släkten. I det här inlägget hade jag tänkt visa lite saker som jag fick igår. Spännande, right? 
Okej, här kommer den, Sagas julklappslista 2012.
 
Vi börjar med pengarna. Farmor, farfar, mormor och morfar har tillsammans bidragit med en mindre förmögenhet till mitt sparkonto. 
 
Rut m fl-jacka. Så fin. Tänk er denna nu till våren med en riktigt gosig halsduk & doc martens. Jag får sådana lyckliga visioner i huvudet och vill bara åka iväg på sommaräventyr i den här nu på direkten. 
 
Den här låg i julstrumpan på morgonen. Höll mig sysselsatt i väntan på Kalle Anka & resten. Veckorevyn är helt klart favoriten när det kommer till "ungdomstidningar" som det så vackert heter. 
 
En go tröja från New Yorker.
 
Lite välbehövliga prylar. Det är trosor (från topshop!), träningsstrumpor, hudvårdsprodukter/bodylotion, en ansiktsbehandling, pengar till mitt abonnemang, biljett till en teaterföreställning och lite annat trevligt.
 
En egen resväska för framtida äventyr. Jättestor, chocklila och köpt på Teneriffa. Jag är taggad på att resa iväg nu. Packa den här, sätta sig på första flyg och bara sticka härifrån. Jag och väskan och kameran och kanske en kär vän. Någon som hänger på?
 
Choklad!!!
 
Tshirt från Monki. Älskar den! Mamma som har shoppat till mig när hon var i Stockholm - she knows i'm a monki lover. Seriöst bästa affären.
 
{hoppas verkligen ni hade en riktigt god jul och att ni också blev glada över era julklappar! love you all peepz.}


Esmeralda

Åh vad jag älskar luvtröjan, sjukt snygg! :)

Svar: Tack snälla du! :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-12-25 @ 20:27:17
http://esmeraldaedenberg.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback