2011-11-21 / 15:38:44 / Vad tycker ni?


Hejsvejs därute! Det här blir väl mitt första "riktiga" inlägg på den här bloggen, antar jag. Mest för att testa hur det är. Jag har lite ont om tid just nu, så det får bli en snabb uppdatering!
Det skulle vara kul att veta lite vad ni tycker om den nya bloggen, så jag har gjort i ordning ett röstningsformulär här nedan. Det är bara att kryssa i det svarsalternativ ni tycker! Lätt som en plätt. 

webvoter-omröstning
Gillar du den nya bloggen?

Bra
Dålig
Sådär

Se resultat

Nu måste jag tyvärr sticka. Konfirmation nästa! Det ska bli spännande att se vad ni tycker, så rösta på bara! Kraam


Lilla My

Kunde inte rösta i enketen av någon anledning :( Men tycker bloggen verkar jättefin :3 Gillar dock Blogger mer, finns ingen reklam där.



Får också säga att muspekaren är jättesöt, men lite störig för man ser inte vart man ska klicka med den xD

2011-11-22 @ 20:15:22
http://emmalars.blogspot.com/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback