2012-09-02 / 19:29:20 / Världen

Här ovan ser ni min världskarta som jag fick i födelsedagspresent. Jag har inte visat den än, men den hänger så fint vid fotändan av mig säng, precis bredvid fönstret.
 
Det är som att ha hela vida världen i sitt rum - jag sitter ibland på kvällarna och följer fantasistigar med pekfingret. Stannar vid Alperna och minns soliga skidbackar och pizzor på gigantiska träfat. Vidare neråt mot Malta - jag kan nästan höra alla mina fina vänners röster, deras skratt. Cypern; en liten Saga med en paraplydrink i handen. Turkiet; vattenrutschbanor i olika färger, höga vågor, musik & dans. Pekfingret fortsätter uppåt, genom Europa, till London. Där finns muséer och världens finaste gator och Hamley's leksaksaffär och tama ekorrar i varenda park. Island; underbara Reykjavik, graffiti-staden som jag kallar den, vackra landskap, mammas regnhatt som skyddar min stackars kamera och ett väldigt gungigt och fantastiskt valsafari.
Och så vidare genom minnen och resor, och sedan till outforskade platser världen över.
 
Jag ska införskaffa ett gäng knappnålar som jag ska sätta på alla de platser jag har besökt. Nya minnen från en ny plats = ny nål. Mitt mål är att till slut ska samlingen ha växt sig så stor att jag inte får plats med fler nålar.


Emma

kan du kanske hjälpa med en design till mig?

Svar: Tyvärr så gör jag inte designer längre pga tidsbrist. :)
JAG ÄR KNEPIG

2012-09-05 @ 06:50:01
http://www.nattstad.se/emmalundbeckk

Emma

Men kan jag maila dig mitt lösenord (jag byter till ett annat som inte är det jag har nu) mail och header så kan du snälla hjälpa mig med att lägga in headern, för jag fattar ingenting!! Snälla hjälp mig

Svar: Självklart kan jag hjälpa dig om du vill. Skicka till [email protected] så fixar jag det. :)
JAG ÄR KNEPIG

2012-12-20 @ 14:42:33
http://www.emmalundbecks.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback