2012-09-25 / 20:58:32 / T i s d a g

Hoj. Idag är en glad dag, tycker jag. Jag har haft min nya underbara stora säckiga mönstrade gosiga kofta på mig, kollat på fotboll med några stycken trevliga människor, tittat på en halv film, frusit rumpan av mig, sprungit 2,5 kilometer på exakt tolv minuter, ätit fyra stycken enorma Ahlgrens bilar och lite annat smått och gott som gjort den här tisdagen till en mycket bra tisdag.
Imorgon ska jag till tandregleringen och låta ett nytt monster flytta in i min mun. Jag ska få räls på nedre tandraden också (åhnejvarförbläbläblä).
 
 
Nu ska jag måla naglarna vinröda och sedan rita dit en sådan här på min arm. Känner för att vara lite extra fin med klocka imorgon.


Matilda Sjöblom

cool bild!

Svar: Tack så mycket :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-09-27 @ 11:52:45
http://lisatilda.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback