2012-09-30 / 20:13:00 / Att andas höstluft

 
Att vandra omkring i skogen är mysigt, eller hur? Särskilt på hösten. Jag har inte fotat alls mycket höstiga bilder den här månaden, så det var skönt att få lite utlopp för den där typiska färgsprakande höstkreativiteten (ni vet, man får ett sådant sug efter att ta lugna, vackra fotografier på allt som är mysigt).
 
Fler bilder från dagen kommer förmodligen upp imorgon. Om någon nu undrade så är det min syster som gömmer sig bakom lövet & knyter skorna. Fågelholken vet jag inte vems det är men den var i vilket fall som helst väldigt söt.
 
Nu ska jag plugga/städa/vara allmänt duktig resten av kvällen. Tjingeling


Thea

håller med dej, att vandra omkring i skogen är ju bland det mysigaste som finns. och SPECIELLT på hösten, ja!

väldigt mysiga bilder i inlägget förresten!
kram :)

Svar: Ja, höstpromenader är verkligen fina. Tack så hemskt mycket förresten! kram på dig finis :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-09-30 @ 22:23:52
http://kaffeochthea.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback