2012-10-03 / 18:47:14 / Detaljer från gårdagen

 
Som jag sa i förra inlägget så hade jag en fotografering med Anah igår & här har ni ett litet smakprov. Jag har suttit både igårkväll och idag och plockat hit och dit med färgtoner och kontraster i mitt redigeringsprogram. Nu är alltihop klappat och klart och gudars vad fint det blev.


Elsa

Vad har du för redigerings program ? ;)
Kan du inte berätta lite om de ? :)

Svar: Jo, självklart kan jag det. Jag använder ett gratisprogram som heter Gimp. Jag har fått några frågor om detta förut, så jag kommer att göra ett inlägg där jag berättar lite mer om hur jag redigerar. Det lär komma upp på bloggen så snart som möjligt. :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-10-03 @ 20:31:39

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback