2012-03-20 / 16:46:28 / Flight of the Elephants

När jag var inne på en blogg för en stund sedan, så snubblade jag över en sida; svpply.com. Jag vill verkligen tipsa er om den här sidan! Den är sjukt bra - man kan hitta allt där!
Sök på vad som helst som du är ute efter. Då kommer det upp massor med bilder på föremålet i olika former. Klickar du sedan på en av bilderna så ser du precis vilken hemsida du ska klicka dig in på för att köpa just en sådan. Iiiih!

Eller, klicka på ART. Åh. Allt är så underbart konstigt så jag kan inte låta bli att bli alldeles jätteinspirerad. Så himla härligt att bara sitta och bläddra runt bland en massa underlig inspiration.

Jag sökte på iphone cases och hittade det här fantastiska skalet nedan. Jag VILL HA! VILL HA VILL HA VILL HAAA! Det är... pure awesomeness. Knasigt och allt. Älskar det. {Dock kostar det 350 spänn.. jag hatar att jag är snål!}

Flight of the Elephants  iPhone Case


Oliviasphotolife

Vad underbart skal!



SV: Ja de är ju så. :D

2012-03-28 @ 18:32:50
http://oliviasphotolife.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback