2012-06-25 / 19:45:42 / Tumblr

Hej kära ni. Har just varit ute och sprungit en sväng i regnet {och förmodligen mosat ett par hundra sniglar under mina orangea löpardojjer}. Skönt var det i alla fall. En typisk svensksommar-löprunda. 
 
Hur som haver, jag tänkte introducera er till min tumblr. Har precis startat den & där kommer jag reblogga bilder som inspirerar mig på ett eller annat vis. Jag postar alltså inte mina egna bilder där. 
Jag antar att ni kan gissa er till vad adressen är; sagajessica.tumblr.com, självklart. Jag har blivit helt bunden till mitt fula bloggnamn, sagajessica, som jag har haft ända sedan jag började blogga. Det är mitt alias & användarnamn i stort sett överallt. 
Den här tumblr-sidan är mest till för mig själv {ett ställe där jag kan hämta inspiration om jag vill}, men ni kan väl titta in om ni känner för't. 
 
Here you go, några bilder från min tumblr. Ja, jag vet inte om laman är särskilt inspirerande, men den bilden... Jag vet inte hur man uttrycker det på svenska, but it blew my mind!


ebba (:

SV; jag har beställt dom från fyndiq.se, finns massor av olika och snygga skal där :)

2012-06-26 @ 16:36:06
http://eebbaaa.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback