2012-07-25 / 08:38:28 / Trembling hands

 
Barndomsminnen är något av det finaste som finns. Jag hade tänkt återuppväcka några sådana idag. Vi ska åka iväg med familjen till en liten sjö där jag brukade vara som liten. Även om det bara är lite grus, grumligt vatten, en guppig brygga och några björkar så kommer det alltid att vara världens bästa sjö.
Hade även tänkt prova lite fotoidéer om jag kan få min envisa syster att ställa upp som modell. Jag hoppas verkligen att min övertalningsförmåga inte sviker mig idag. 
Hur som helst - ha en fin dag idag, allesammans. Återkommer ikväll med lite nya bilder.
 
Translation || Today I'm going to relive som old childhood memories. We're going to a small lake where I used to be as a child. Even though it's just a small, overgrown beach with a short bridge and dark, gritty water, it will always be the best lake in the world. 
I would also like to try some new photo ideas out, if I can get my sister in the right mood. She'll probably refuse to model for me, but I really hope that I can persuade her. 
Anyways - have a nice day, everybody. Tonight I'll show you some new pics.
 
 


Julia

genialt

2012-07-30 @ 18:59:23
http://www.ohrunaway.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback