2012-07-29 / 19:03:41 / En vanlig söndag

 
Tjosan. Idag har det regnat hela dagen, vilket betyder att jag har stannat inne och fått ungefär 0,00 saker gjorda. Jag har läst lite i min drömbok, ritat ett landskap med döda kroppar, fixat lite designer och lyssnat på konstiga instrumentala låtar.
Nu ska jag käka våfflor och sen titta på Smurfarna med hela gänget á la mam&pap&sis. En helt okej söndag faktiskt.


Ida

Åh, du har så otroligt fina ögon min vän! Lika blå som havet...
Men varför ritar du döda kroppar?

Svar: Jamen jag hade väl lust! :}Och by the way så är det fönsterljuset som extra-blåar mina blå ögon.
JAG ÄR KNEPIG

2012-07-30 @ 01:57:14
elin adolfsson

Du är så sjukligt fin min älskling! :*

Svar: du! dudududu är fin!
JAG ÄR KNEPIG

2012-07-30 @ 18:45:13
http://www.nikonrbduar.devote.se

elin adolfsson

Du är så sjukligt fin min älskling! :*

2012-07-30 @ 18:46:13
http://www.nikonrbduar.devote.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback