2012-01-08 / 20:30:04 / Old camera




Titta vilken goding! Det är mormors gamla som jag fått låna. En Agfa Isoly III är det, från 1950/60-talet. Snacka om glädje, snacka om känsla! Jag ska kanske ner på stan och skaffa film till den redan imorgon, sedan ska jag testa att fota analogt! Hihi, woho!

Känslan man får när man håller den och knäpper av en bild.. Så skön! Känner mig som en proffsig gatufotograf från typ 1800-talets mitt. Den känslan är grym.
Och även utan film i, så är den väldigt fin att titta på. Och ni ser ju själva att den gör sig jäkligt bra på bild. 


Malin

Fin blogg!:)

2012-01-08 @ 22:41:36
http://lindegrens.blogg.se/

Emma

Gud vilken fin! Älskar gamla, dem är alltid så fina!

2012-01-12 @ 19:39:35
http://emmaasphotos.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback