2012-01-19 / 19:55:26 / Stressiga dagar


Hej finisar! Har inte haft någon tid att blogga nu de senaste dagarna. Stress, stress, och mer stress! Egentligen har jag inte tid nu heller, men det spelar ingen roll, för jag har sådan underlig blogglust & tusentals saker att skriva om. Tyvärr så klumpar allt bara ihop sig i min hjärna till ett enda stort bläääööö??! så nu vet jag inte vart jag ska börja. Jag är extremt förvirrad! Allt är upp och ner. Eller så är allt rättvänt, men det är jag som står på fel håll. Jag vet att jag har massor av saker som måste göras. Och jag får faktiskt saker gjorda. Men sedan kommer det mera, och mera, och sen bara... Blir det ett stort och jobbigt bläääööö??! som skrämmer skiten ur mig, för att jag tror att jag inte kommer hinna med någonting alls och att jag kommer få IG i varenda ämne för att jag inte sitter i tre timmar varje dag och pluggar till kemiprovet. Vilket egentligen inte behövs, jag vet det. Men jag inbillar mig det. På grund av att bläääööö??! har erövrat min hjärna.

Herregud, vad jag babblar. Okej.
Den som orkade läsa att det där borde ju belönas med nobelpriset, eller nåt. Ingen rolig upplevelse, förmodar jag. Men nu fick jag i alla fall ut en massa satans känslor ur min hjärna. Och förlåt, kära läsare, för att ni stackare tvingas ta del av mina trista vardagsproblem.
Roligare inlägg är på G, om ett tag, men just nu kände jag att jag var tvungen att få det här ur mig. Puss!


Vem?

gillar inte att stressa...

2012-01-20 @ 11:00:47
http://tinanj.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback