2012-01-16 / 19:17:36 / Angående bloggdesigner

Hejhej allihopa! Glad måndag på er, eller nåt.

I ett inlägg som jag publicerade för någon vecka sedan {länk} skrev jag lite kort om att jag funderade på att börja göra gratis bloggdesigner åt andra. Jag tycker fortfarande att det är en väldigt bra idé, men jag har bestämt mig för att jag helt enkelt ska vänta med det tills jag känner att jag jag har mer tid över. Just nu har jag ingen tid alls över & det skulle bara bli sjukt stressigt att behöva tänka på någon annans bloggdesign mitt bland alla läxor, prov, träningar & annat som måste hinnas med. Plus att jag redan har lovat att göra en design åt två kompisar. Så, det får bli om ett tag! När jag är "redo". 
Bara lite snabb info, jag har haft några som har frågat mig om detta!

jag har världens myspysigaste halsduk. tänkte bara informera er om detta så att ni snabbt kan skynda till JC och fynda ett eget exemplar. för jag lovar, inte en vettig människa på denna planet skulle säga nej till en sådan här urgosig sak! löööve.



Jennifer

Sv: Tack detsamma! :)

2012-01-16 @ 19:42:35
alexandra

hej! tack så himla mycket för din fina kommentar! blev så glad!

2012-01-16 @ 20:25:13
http://lillesnigel.blogg.se/

FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Vill du bli DAGEN BLOGG hos mig? Då får du synas för 4500 läsare en hel dag, skulle vara super kul om du ville vara med



PUUSS<3

2012-01-17 @ 07:58:10
http://nej.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback