2012-02-23 / 14:10:32 / Yesterday






Här ser ni lite spontana bilder från igår. Gick en myyysig fotorunda med en vän, och det blev en del fina bilder på henne. Efter detta åt vi en apgod lunch på thai. En mycket lyckad dag, helt enkelt!

Förresten, angående den nya designen: Jag skiter i det. Mina koder verkar vara helt främmande för Internet Explorer! Jag har bestämt mig för att lägga ner hela den idén. Jag ska göra en del ändringar i den nuvarande designen istället. Bland annat ska jag ändra bredden på bloggen, och därför kommer bilderna att se väldigt konstigt små ut. Men ja, ser ni något konstigt, är det förmodligen bara tillfälligt nu när jag håller på och fixar! :)


josefine :D

fin blogg!



Var gärna med i min tävling om att vinna laptopskin:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



kram ♥

2012-02-23 @ 18:08:34
http://josefines.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback