2012-02-29 / 16:58:38 / Kan Dee tygkasse

Igår landade ett paket i brevlådan, innehållande min tygkasse från Kan Dee Shop! Jag vann ju en tävling hos Kan Dee {berättade om det i ett tidigare inlägg} och det här var mitt pris. Jag är så himlahimlahimla nöjd med den! Jag avgudar Kan Dee, hon är en stor förebild, så det var verkligen toppen att vinna det här. Jag är så glad!

{länk till tygkassen & tydligare bild}
Längst ner ser ni ett gulligt grattiskort & ett vanligt "thank you for your order"-kort. Ska hänga upp dem på väggen eller något, hihi!





Ida

Såå tuff! Himla söt tjej dessutom! :)

2012-02-29 @ 17:59:51

Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback