2012-08-03 / 13:53:24 / Ljung


Goddagens allihopa. Vad händer? Inget speciellt för tillfället. Inte här i alla fall.
 
Har precis varit ute en lång runda i skogarna häromkring. Det var förmiddag & solen stod rättså högt på himlen, precis så att ljuset strimlas som köttfärs mellan löven, ner på gräset. Jättehärligt ljus. Knäppte lite fotografier, två har ni här ovan, resten får ni se... någon gång, möjligtvis. Ja.
 
NU SKA JAG GÅ OCH GÖRA NÅGOT VETTIGT MED MITT LIV. STÄDA? ANNARS KANSKE JAG FÅR SMISK AV MAMMA, SOM ÄR SÅ SNÄLL OCH KÖPER EN CHOKLADKAKA TILL MIG FÖR 30 SPÄNN. SJUKT. MEN GOTT.
NÄ, NÅGOT VETTIGT VAR DET. VI HÖRS.



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback