2012-08-04 / 18:55:18 / Djupa skogar


bilder från igår || Nikkor 50mm f1.8G
 
Hej hörrni, tänkte kika in och skriva lite grann innan klockan blir för mycket.
Idag har jag strosat runt på Växjös soliga gator tillsammans med en saknad kompis som jag inte har träffat på år och dar. Så himla härligt. Åt thai, tittade i butiker, ni vet, sådär mysigt som man bara kan ha med någon som man inte har träffat på riktigt, riktigt länge. Dessutom fick jag med mig några kalasfina plagg hem från hyllorna, världens mysigaste kofta bland annat. 
Nu ska jag strax träffa en vän för filmkväll {vi ska sörja lite hade vi tänkt, med Titanic och Jag saknar dig. Och vit kladdkaka, förstås. Life's good.


lynnesundd LGKS

sv: Tack ska du ha!
Och tack för at tdu gjorde så jag hittade till din blogg, Superfin! Och inspirerar verkligen supermycket. Den här bloggen kommer jag verkligen börja läsa. :)

Svar: Åh åh åh, vad glad jag blir. Tack snälla. :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-07 @ 16:25:54
http://lgks.blogg.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback