2012-08-01 / 10:51:22 / Augustibarn

 
Häj. Då var juli punkt slut, då. Det känns visserligen bra, eftersom jag är ett augustibarn. Men ändå. Vart tog sommaren vägen?
 
Här ovan har ni sex bilder från augusti tvåtusenelva. Lite blommor, flygande djur, isländska berg, älgpäls och så jag i mitt rum med en tyllkjol framför ansiktet. Jag har utvecklats en del på porträttfronten, måste jag säga, men den bilden är fortfarande en av mina favoriter. {Ni känner kanske igen den från min header, där den sitter så fint fast i en annan version.}
 
Hoppas ni får en härlig start på denna fina månad. Jag & familjen & några andra bästisar ska grilla vid en sjö mitt ute i ingenstans. {Älskade sommar. Snälla lämna mig inte.} 


Selina

Superfina bilder och grym blogg!

Svar: Åh, tack fina du. :}
JAG ÄR KNEPIG

2012-08-08 @ 12:03:57
http://seliiinaa.devote.se


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback