2012-04-03 / 21:43:12 / Glasses

Hey! Vad kul att några av er gillade Emma's design. Verkligen skönt att höra - man är ju alltid lite rädd att man ska ge bort något som personen i fråga inte gillar. Hoppas bara att Emma också tycker om den!
Och nej, jag gör inte designer åt andra just nu. Önskar att jag hade kunnat, men jag har inte tid, tyvärr.

Imorgon ska jag & några vänner hänga lite i grannstaden. Shoppa och mysa. Hade tänkt införskaffa ett par nya brillor eftersom mina gamla snyggisar gick sönder (jag råkade sätta mig på dem, smart osv) och jag har ingen aning om vad jag vill ha för några. Tips, någon?

{Här har ni förresten universums tuffaste glajjer. Jajamen.}
Black Handlebar Mustache Sunglasses in Costumes Shop by Theme Steampunk


Ida

http://www.google.se/search?tbm=isch&source=mog&hl=sv&gl=se&client=safari&tab=wi&q=hippie%20sunglasses&sa=N&biw=320&bih=356#i=12

Såna här kanske? ;)

2012-04-04 @ 10:29:46
A-m-a-n-d-a ♥

Jag älskar verkligen designen du gjorde i Emmas blogg och jag skulle bli så glad ifall du ville göra en till mig när du har tid, jag är beredd att betala en slant, kram!

2012-04-04 @ 19:17:38
http://aamandawahlgren.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback