2012-04-07 / 09:30:47 / Får får får?


Nej, får får inte får, får får lamm.
Hej fina ni! Har gått och blivit kär {i bilden ovan}. Tog den i förrgår på Almö, och jag kan inte låta bli att älska alla fina kontraster. Det är solen som lyser genom väggbrädorna och lämnar dessa vackra mönster på fårens mjuka ulliga kroppar. Kind of artistic, isn't it?

Hur som helst, jag igår köpte jag en ny bok {tjugofem spänn på maxi, wehe}. Ängeln heter den, av Bali Rai. Någon som har läst den? Den verkar ju super, och omslaget är oemotståndligt snyggt måste jag säga. Och det är ju alltid ett plus, enligt mig.

Jaja, jag tänkte mest bara önska er en glad påsk!



Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback