2011-11-23 / 20:29:30 / Hjälp!

random arkivbild
Hallåalla! Ytterligare designproblem. Igår fick jag reda på att min header inte syns i Internet Explorer. Har gjort designen i Google Chrome och det är där bloggen ses bäst. Min absoluta favoritwebbläsare, faktiskt! IE är ganska kasst. Men om ni har IE, vore det super om ni kunde berätta för mig om headern syns eller ej? Eller ännu bättre, om ni vet varför det är såhär? Jag får panik...


Ni kanske förstår att jag vill att detta ska fixa sig innan jag börjar blogga på allvar. Jag gör vad jag kan, men jag är verkligen nybörjare på det här.. All form av hjälp & tips uppskattas väldigt mycket. 
Bara så att ni är medvetna om hur det ligger till, och varför bloggen möjligtvis ser lite konstig ut. Men det löser sig nog snart!
Har ni IE och vill se hur headern ser ut, titta i Google Chrome. Firefox funkar nog också!


Kram på er. 


emeli

jag ser headern.. tro jag.. :P haha

2011-12-02 @ 16:33:04
http://emeeli.blogg.se/


Lämna en kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg/hemsida

Kommentar:



Alla kommentarer godkänns innan publicering.
Om du vill ha svar på din kommentar, glöm inte att fylla i din mailadress eller bloggadress.
Trackback